Pages

Suka orang hisap??

Category: ,


Salam readers,

Amboi, laju je tekan bila tengok tajuk ni...haha saje nak tengok korang otak kuning ke tak. Kalau terkena tu, sabar ye...haha Ni just mengenai orang suka hisap rokok. Kat mana-mana kita pergi mesti ada orang yang hisap. Majoriti yang hisap lelaki, tapi aku rasa ramai gak perempuan yang hisap rokok sekarang ni. So, apa yang aku nak isukan korang suka tak kalau pasangan korang tu penghisap rokok?

Ramai mesti akan cakap:

"Benci la orang yang hisap rokok, dah la mulut bau busuk. Rasa macam bercouple dengan cerombong asap....haha"

ada jugak yang akan cakap :

"Biasanya kalau orang suka hisap rokok ni orang berduit. Tengok la harga rokok sekarang. Orang kaya je mampu. Kiranya diorang ni sentiasa berduit la. Aku tak kesah sangat orang hisap rokok ni asalkan mampu nak tanggung aku"

Well, different people different opinion. Ramai yang akan pilih benci dengan perokok. Tapi kalau dah jodoh, takkan nak benci jugak kan. Sepatutnya nasihat la atau bagi sokongan pada mereka. Berdasarkan pemerhatian aku kat patient aku sendiri, rata-rata tahu bahaya merokok ni tapi dah ketagih, nak berhenti pun payah.

Yang tak best bagi perokok lelaki ni, biasanya mereka mempunyai sperma yang tak sehat, kira nya tak normal la. Kalau sperma tu boleh kudung, tak tau lak aku kan...hohoho chance nak dapat mandul tu tinggi...so, hilang "spring" tu nanti..huhu

p/s: rajin-rajin la bersenam ye, mana tau dapat sperma six pack pulak....haha =)

Comments (2)

syuq paling anti dgn laki yg merokok.
tp ma syuq kate..takleh anti2 sgt..
silap2 nati yang itu la kita dapat pon..huhu

pastu syuq x anti dah..tp kalo dalam bas syuq tetap sound gak..huhu

brani nye syuq sound.....kalau kat orang tua, syuq sound gak ke? =)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails