Pages

Menarik ke Perempuan Kuat Makan?

Category: ,

Salam readers,

Aku nak tanya sikit la kat korang. Rasa-rasanya lelaki ke atau perempuan yang kuat makan? Aku sure mesti ramai yang beranggapan lelaki yang kuat makan dari perempuan. 'Ala..lelaki kan ada perut besar, nafsu pun besar. Confirm kalau bab makan pun mesti makan banyak punya'. Mula-mula aku pun sangka macam tu sebab aku sendiri pun kuat makan gak...hehe Tapi sangkaan aku meleset sama skali masa aku pergi keluar makan kat restoran. Restoran tu berkonsep buffet, so berapa banyak nasi korang nak amik pun diorang tak kesah. Sebab tu aku suka pergi sana....huhu

Aku terpegun dengan beberapa orang perempuan yang jelita dan anggun. Lebih kurang macam perempuan Melayu terakhir la...ho3 Disebalik kejelitaan tu, terpegun lak aku dengan sebuah gunung bertimbun dengan nasi. 'Banyak gila minah ni makan nasi, bergunung-ganang lauk pauk dia'. Ingatkan perempuan cantik ni jaga bab makanan ni. Yela...jaga badan la kata kan. Perempuan biasa cerewet bab makan ni. Kalau ajak makan apa-apa, mesti ambil sedikit je. Kalau aku tengok, confirm tak kenyang punya kalau makan. Tapi alasan yang biasa aku dengar bila kena tanya 'Aku tengah diet la'

So, pada pandangan korang la. Perempuan ni kalau kuat makan agak-agaknya menarik tak pada pandangan lelaki? Sebab rata-rata kalau tengok perempuan yang makan sikit, kebanyakkan lelaki akan cakap 'Perempuan ni sopan je'. Cuba pula kalau lelaki tengok perempuan makan banyak, apa reaksi diorang?

'Wow....siapa yang jadi boyfriend dia mesti pokai kan...hehe'

'Nafsu perempuan tu mesti besar....Aaauuummm!!!!...haha'=p

Kalau aku, aku ni jenis tak kesah la. Kalau perempuan tu kuat makan tapi body still maintain je. I don't mind. Tapi kalau kuat makan tapi terus jadi belon. That's one, kena fikir masak-masak dulu...he3

p/s: perempuan kuat makan, okey la.....tapi kalau perempuan tu gelojoh? =)


blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails